کد خبر: ۱۵۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۰۶ آبان ۱۴۰۱
جانشین نیروی انتظامی فارس در گفتگو با شیرازه: 

مردم ایران پشتیبان نظام و رهبری هستند 

سردار ملک زاده گفت: دشمنان بدانند همه مردم ایران همراه و پشتیبان رهبری ونظام هستند. 

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار ملک زاده جانشین نیروی انتظامی فارسدر حاشیه مراسم راهپیمایی مردم شیراز در گفتگو با خبرنگار این رسانه در خصوص حادثه تروریستی در شاهچراغ گفت: این حرکت تروریستی را که توسط دشمنان قسم خورده انقلاب انجام شده محکوم می کنیم. 

وی اظهار کرد: سالهاست که دشمن این حرکات کور را انجام می دهد اما این را بدانند همه مردم ایران همراه و پشتیبان رهبری ونظام هستند. 

ملک زاده عنوان کرد:  مردم این حرکات تروریستی را محکوم کرده و از دستاوردهای نظام همچنان حمایت می کنند که حضور مردم در راهپیمایی بعد از نمازجمعه خصوصا در شهر شیراز بیانگر پایداری آنها پای نظام بود و با حضورشان، حرکات دشمنان را محکوم کردند. 

وی افزود: چیزی جز بدنامی برای دشمن و اذنابش و سر سپردگانش در داخل و خارج نخواهد ماند

ملک زاده بیان کرد:  نیروی انتظامی در سطح استان با همکاری سایر نهادهای مسئول در بحث امنیت، در حادثه تروریستی شاهچراغ سریعا ورود کرده و فرد تروریست دستگیر کرده و همچنان در حال ریشه یابی هستند

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در آینده نیز در کنار مردم و روبروی دشمن هست،  در خصوص عامل تروریستی در حرم شاهچراغ گفت: فرد تروریست در بیمارستان است و اقداماتی انجام شد و در حال انجام امور درمانی است. 

انتهای پیام /س/ر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، اغتشاشات
نظرات بینندگان